• ...“proprietær flymålinger og bakkemålinger av snøforhold” …

  • …”fondsportefølje”…

  • ..."proprietær kraftforvaltningsalgoritmer"...

  • ..."proprietær værregimemodell"...

  • …”proprietær vannstandsmålinger”...

  • ..."forbedret markedsetterretning"...

"A NEW TYPE OF INTERFERENCE" (ANTI) er valgt som markedsføringspartner

Lördag 16 september 2017

TradeNRDpower har gleden av å melde at ANTI har inngått en avtale om å utvikle merkevaren og kommunikasjon ut i markedet til TradeNRDpower. ANTI er også investor i TNRDP (se egen nyhet).

 

ANTI er et ledende kommunikasjonsbyrå som tilbyr et bredt spekter av tjenester innen strategi, design, kommunikasjon og innholdsproduksjon. ANTI jobber aktivt med mange anerkjente varemerker (blant annet DNB, Telenor, Nike, Pernod Ricard,  Zlatan Ibrahimovic). Sammen skal vi skreddersy en strategi som kobler kunder og selskapet emosjonelt og ikke bare finansielt opp mot blant annet temaer som klima, ekstremvær og finans. ANTI’s meget profesjonelle fremførelse og unike kompetanse vil være med å fremme TNRDP som et solid og anerkjent selskap.

 

Motivasjonen bak samarbeidet er basert på markedsanalyser som viser at mange fondsselskaper har utfordringer med å skille seg ut i mengden av spareprodukter - til tross for at produktene er solide og leverer bra resultater. Dette hemmer vekst, og er spesielt utfordrende i startfasen i TNRDP’s fond. 

 

Vi er sikre på at samarbeid med ANTI vil gi oss et attraktivt og lukrativt ansikt i fondsmarkedet.

 

Mvh. Ivan Føre Svegaarden.